شرکت سیماران

شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سال 1350 تاسیس گردید . این شرکت پس از دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع ، اخذ چندین نمایندگی انحصاری از کشورهای اروپایی و سرمایه گذاری مشترک با آنان ، فعالیت خود را در جهت انتقال تکنولوژی و هر چه کامل تر شدن تولیدات و خدمات پروژه های خود آغاز نمود . شرکت صنایع الکترونیک سیماران اکنون به عنوان اولین تولید کننده لوازم آنتن مرکزی ، دزدگیر اماکن ، درب بازکن صوتی و تصویری ، یو پی اس ، در ب های اتوماتیک ، سیستم های اعلام حریق و دوربین های مدار بسته، می باشد که با در اختیار داشتن بیش از 20.000 متر سالن تولید ، مهندسین مجرب و ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته تست و کنترل کیفیت همواره سعی در نوآوری و ارائه محصولات جدید و قابل رقابت با انواع مشابه خارجی داشته است . در سالهای اخیر با توجه به نیاز بازار و مصرف کنندگان محترم، شرکت صنایع الکترونیک سیماران با توسعه ماشین آلات و دستگاههای صنعتی و همچنین با بکارگیری مهندسین مجرب ،توانسته است پا به عرصه های جدیدی چون ، لوازم خانگی ، سیستم های مبتنی بر RFID،سیستم های هوشمندسازی ساختمان ،لامپ و تجهیزات روشنایی نهاده است.

خدمات الکترونیک اشکان نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش درب بازکن های صوتی و تصویری و آنتن مرکزی و ست آپ باکس ( گیرنده دیجیتال) شرکت سیماران


خدمات در محل نصب


شرایط گارانتی محصولات شرکت 

سیماران

دربازکن های صوتی و تصویری و لوازم جانبی آن تنها در صورت رعایت موارد زیر شامل ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد.در صورت عدم رعایت موارد زیر توسط مصرف کننده یا نصاب(برقکار)، هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود:

استفاده از کابل استاندارد و مخصوص دربازکن ها (کابل 6/. فویلدار استاندارد)دستگاه در معرض نفوذ آب قرار نگیرد.بعد از اتمام سیم بندی ، اتصالات برق به منبع تغذیه و مانیتور وصل گردد.کابل دربازکن ها در مسیر مشترک با سیم برق،  تلفن و آنتن و ... قرار نگیرد.دستگاه به هیچ عنوان باز نشود و پلمپ دستگاه دست نخورده باشد.ترانس در محیط مسقف و به صورت عمودی نصب گردد.مصرف کننده، دارای برگه ضمانت نامه معتبر باشد.اتصالات سرسیم مطمئن باشد(سرسیم ها لحیم کاری شود)صدمات ناشی از حوادث طبیعی رعد و برق، باران، آتش سوزی، اتصال سیم های دیگر به سیم در بازکن، مونتاژ غلط اجزاء هنگام نصب،استفاده غیر اصولی مصرف کننده از دستگاه،نوسانات برق، نصب در محل های گرم(نزدیک بخاری و شوفاژ) یا رطوبت زیاد و استفاده از منبع تغذیه و قفل متفرقه و بازشدن و دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز و یا هر عیبی که شرکت در ایجاد و بروز آن نقشی نداشته باشد؛ باعث لغو ضمانت می گردد و مرکز خدمات پس از فروش شرکت موظف است که در قبال صدور فاکتور معتبر شرکت و اخذ مبلغ فاکتور، دستگاه مشتری را تعمیر نموده و صحیح و سالم و تست شده، به مشتری تحویل نماید.


خدمات در محل نصب


محصولات شرکت سیماران


پنل های سیماران


جهت کسب اطلاعات بیشتر روی عکس کلیک کنید











 

مانیتور های سیماران

خدمات در محل نصب

برای کسب اطلاعات بیشتر  روی عکس کلیک کنید 















PDF نصب محصولات سیماران


برای دریافت شماتیک مداری نصب درب بازکن های صوتی و تصویری شرکت سیماران 


خدمات در محل نصب 

خدمات الکترونیک اشکان با بیست سال سابقۀ کار در زمینۀ تعمیرات درب بازکن های صوتی وتصویری ،تلفن،آمپیلیفایر اتومبیل،پخش اتومبیل،اسپیکر های خانگی،محافظ، انواع اینورتر ،برد های الکترونیکی و گیرنده دیجیتال در خدمت همشهریان وسایر عزیزان میباشد.
شماره های تماس
09189716547
09376022277 
پژمان صالحی
08735242420
08735250173  فکس


آدرس نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش دربازکن های صوتی و تصویری ، گیرنده دیجیتال (ست آپ باکس ) ، آنتن مرکزی سیماران استان  کردستان - قروه - خیابان سید جمال الدین - خیابان  12 فروردین - خدمات الکترونیک اشکان