دربازکن
 
شرکت الکتروپیک

 

 

تولید کننده در بازکن های صوتی و تصویری، جک کنترلی پارکینگ، انواع قفل و سنسورهای روشنایی

شرکت الکتروپیک تولیدکننده انواع گوشی های صوتی و تصویری، پنل های دم دری، قفل زنجیری، منبع تغذیه و سایر محصولات جانبی می باشد. همچنین این شرکت در اوایل سال 1389 اقدام به راه اندازی خطوط جک کنترلی پارکینگ، سنسورهای روشنایی و قفل برقی با نام یوتاب نموده است. شرکت الکتروپیک با توجه به خط مشی کیفی و با شناسایی بازارهای خارجی اقدام به صدور محصولات تولیدی خود به کشورهای همسایه نموده است و قصد دارد در آینده ای نزدیک، بازارهای خاورمیانه را نیز تحت پوشش خود قرار دهد.

 

خدمات در محل نصب

 

شرایط گارانتی محصولات شرکت الکتروپیک

دربازکن های صوتی و تصویری و لوازم جانبی آن تنها در صورت رعایت موارد زیر شامل ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد.در صورت عدم رعایت موارد زیر توسط مصرف کننده یا نصاب(برقکار)، هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود:

استفاده از کابل استاندارد و مخصوص دربازکن ها (کابل 6/. فویلدار استاندارد)دستگاه در معرض نفوذ آب قرار نگیرد.بعد از اتمام سیم بندی ، اتصالات برق به منبع تغذیه و مانیتور وصل گردد.کابل دربازکن ها در مسیر مشترک با سیم برق،  تلفن و آنتن و ... قرار نگیرد.دستگاه به هیچ عنوان باز نشود و پلمپ دستگاه دست نخورده باشد.دستگاه دارای برچسب سریال خوانا و معتبر باشد.ترانس در محیط مسقف و به صورت عمودی نصب گردد.مصرف کننده، دارای برگه ضمانت نامه معتبر باشد.اتصالات سرسیم مطمئن باشد(سرسیم ها لحیم کاری شود)صدمات ناشی از حوادث طبیعی رعد و برق، باران، آتش سوزی، اتصال سیم های دیگر به سیم در بازکن، مونتاژ غلط اجزاء هنگام نصب،استفاده غیر اصولی مصرف کننده از دستگاه،نوسانات برق، نصب در محل های گرم(نزدیک بخاری و شوفاژ) یا رطوبت زیاد و استفاده از منبع تغذیه و قفل متفرقه و بازشدن و دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز و یا هر عیبی که شرکت در ایجاد و بروز آن نقشی نداشته باشد؛ باعث لغو ضمانت می گردد و مرکز خدمات پس از فروش شرکت موظف است که در قبال صدور فاکتور معتبر شرکت و اخذ مبلغ فاکتور، دستگاه مشتری را تعمیر نموده و صحیح و سالم و تست شده، به مشتری تحویل نماید.

خدمات در محل نصب

 

 

 

 

 محصولات شرکت الکتروپیک

 

 

 
 
 
 
 
 

پنل رندا

 

 

 

 

 

 

 

 

شرایط جدید گارانتی محصولات شرکت الکتروپیک

          
            خدمات در محل نصب

   برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی و کانال خدمات الکترونیک اشکان مراجعه نمایید   

                

جدید
 
پی دی اف های نصب محصولات الکتروپیک
 
مانیتور1088                       
مانیتور1286                              
منبع تغذیه                          
قاب رو کار 45 درجه                    
جک2  
حافظه 1287            
    
 
برای دریافت شماتیک مداری نصب درب بازکن های صوتی و تصویری شرکت الکتروپیک 
 
 
خدمات الکترونیک اشکان با بیست سال سابقۀ کار در زمینۀ تعمیرات درب بازکن های صوتی وتصویری ،تلفن،آمپیلیفایر اتومبیل،پخش اتومبیل،اسپیکر های خانگی،محافظ، انواع اینورتر ،برد های الکترونیکی و گیرنده دیجیتال در خدمت همشهریان وسایر عزیزان میباشد.
شماره های تماس
09189716547
09376022277 
پژمان صالحی
08735242420
08735250173  فکس
 
 
آدرس نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش دربازکن های صوتی و تصویری الکتروپیک استان  کردستان - قروه - خیابان سید جمال الدین - خیابان  12 فروردین - خدمات الکترونیک اشکان